فالوور اینستاگرام پرسرعت واقعی بدون ریزش
نوشته شده توسط : mina

فالوور اینستاگرام پرسرعت واقعی بدون ریزش

خرید فالوور ایرانی که بدون ریزش هستند یا ماندگاری زیادی دارند معمولا قیمت بسیار بالاتر نیز دارند چون موقعی که فالوور برای یک پیج اد میشود اگر از سرور های گران قیمتی ثبت شوند  تا یک ماه میتوان دوباره پر کرد یا به اصطلاح (ریفول) این فالوور های گارانتی دار هستند پس اگر دنبال فالوور بدون ریزش کیفیت بالا هستند میتوانید از پنل های پرسرعت که از کیفیت بالاتری برخودار هستند استفاده کنید همچین توجه داشته باشید میزان ریزش فالوور ها به طبیعی بودن پیج و جذابیت پست های شما نیز بستگی دارد

مثلا اگر شما در روز یک پست جذاب داخل پیجتون شیر کنید بهتر از این هست که 10 تا پست در عرض یک ساعت ارسال کنید که این باعث اقزایش انفالوور دنبال کنند های شما میشوند همچین استفاده از مطالب جذاب سبب افزایش انکیجمنت پیج شما میشود و حتی ممکن هست پست های شما به دیگران هم ارسال شود  و این طریق دنبال کنند های شما افزایش بیابد.

خرید فالوور اینستاگرام واقعی بدون ریزش

به طور کلی خرید فالوور هم جنبه‌های مثبت و منفی خود را خواهد داشت. یکی از جنبه‌های منفی آن ریزش است. در هر صورت ریزش در فرایند خرید فالوور اتفاق می‌افتد. اما شما باید کاری کنید که میزان این ریزش کم باشد. واضح است که خرید فالوور از سایت‌های معتبر ریزش زیادی در پی خواهد داشت. اما با خرید فالوور ایرانی ریزش بسیار کمی را تجربه خواهید کرد. همچنین اگر میزان ریزشی که تجربه کرده‌اید بیش از حد متوسط باشد، فالور سیتی به شما کمک خواهد کرد تا این میزان از دست رفته را دوباره و به سادگی برگردانید.

نکته‌ی مهمی که نیاز است از آن مطلع باشید که ریزش صفر فقط برای فالوورهای فیک امکان‌پذیر است و اگر به شما گفته شد که میزان ریزش سایت فلان صفر است، حتما در صحت خدمات آن سایت شک کرده و تحقیقات بیشتری انجام دهید. چرا که فالوور ایرانی، واقعی و فعال است و در نتیجه ریزش یکی از جنبه‌های آن خواهد بود. چرا که این فالوور واقعی است که در اینستاگرام فعالیت دارد و می‌تواند افراد را فالو یا آنفالو کند.

افزایش فالوور اینستاگرام واقعی ( رایگان )

ممکن است شما در ابتدای مسیر پر پیچ و خم راه‌اندازی کسب‌ و‌کار خود باشید و نتوانید هزینه‌ی زیادی برای افزایش فالوور ایرانی پیج خود انجام دهید. فالور سیتی به شما کمک می‌کند که تعدادی فالوور واقعی و ایرانی را به صورت کاملا رایگان به دست آورید. برای این کار کافی است که از کد تخفیف free استفاده کنید.

کلام آخر

فالورسیتی سایتی آموزشی است که تلاش دارد کار با اینستاگرام را برای شما آسان نماید. در صورت نیاز به راهنمایی در مورد فعالیت در اینستاگرام و همچنینخرید فالوور ارزان بیشتر می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

 خرید فالوور

 





:: برچسب‌ها: خرید فالوور تضمینی , خرید فالوور ایرانی , خرید فالوور واقعی , خرید فالوور , خرید فالور , خرید فالوور ارزان ,
:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 مهر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: